Visus spalio mėnesio penktadienius mūsų gimnazijos jaunimo skyriaus mokiniai ugdėsi netradiciniu būdu – per patirtinį mokymąsi. Mokiniai įsitraukė į aktyvią praktinę veiklą, susietą su supančia aplinka bei realiu gyvenimu.

       7AJ-8AJ ir 8BJ klasių mokinių tikslas buvo susipažinti su įvairiomis atsipalaidavimo technikomis kasdienybėje. Mokiniai su klasės auklėtojomis Andre Malinauske ir Anželika Stepanova važiavo į botanikos sodą, ten bandė semtis jėgų iš gamtos. Šokių salėje vyko judesio terapija, muzikos relaksacija. Taip pat mokykloje vyko filmo peržiūra apie jausmų išraišką ir įvairias relaksacijos priemones.

           9AJ kl. Mokiniai su klasės auklėtoja Vijole Mineikiene patirtinio mokymo metu pasirinko temą ,,Teigiamos emocijos“. Mokiniai aplankė gyvūnų prieglaudą ,,Būk mano draugas“. Buvo išvykę su sveikatos priežiūros specialiste Edita Juodiene į Olando kepurę, žygiavo su šiaurinėmis lazdomis, kūrė mandalas iš pajūrio akmenukų. Be to lankėsi Klaipėdos Zoologijos sode, apžiūrėjo gyvūnus, aptarė jų mitybą, gyvenimo sąlygas gamtoje ir nelaisvėje. Mokiniai nusprendė, kad teigiamų emocijų galima rasti bendraujant su gyvūnais ir gamtoje.

           10AJ ir 10BJ klasių mokinių patirtinio ugdymo tema – ,,Galios ir negalios susitikimas“ . Mokiniai su klasės auklėtojomis Rita Baranskiene ir Jolanta Zaboriene vyko į neįgaliųjų centrą ,,Klaipėdos lakštutė‘‘, susitiko su ten dirbančiais specialistais, sužinojo  apie savanorystės galimybes, pažadėjo padaryti ir padovanoti lesyklėlę. Imanuelio Kanto viešojoje bibliotekoje mokiniai išgirdo apie neįgaliųjų užimtumą šioje įstaigoje, skaitė jų sukurtus haiku, žavėjosi piešiniais. Atvirame jaunimo centre įvyko virtualios realybės edukacija ,,Virtuali realybė kito kailyje”. Mokiniai VR akinių pagalba turėjo galimybę bent trumpam pajusti, ką reiškia turėti judėjimo, regėjimo, klausos negalią bei įsijausti ir susimąstyti, ką patiria patyčias patiriantys asmenys.

          Aptardami rezultatus, mokiniai pasidžiaugė, kad įgavo įgūdžių, ugdėsi gebėjimus ir vertybes iš savo patirties. Be to nusprendė, kad patirtinis ugdymas mokymąsi daro prasmingą ir įdomų.