Gimnazijoje pirmąjį pavasario mėnesį vyko veiklos, skirtos patyčių prevencijai, kurių metu dar kartą įtvirtinome žinias, kaip turėtume elgtis vieni su kitais bendraudami tiek tiesiogiai, tiek elektroninėje erdvėje.

        Suaugusiųjų klasių mokinius pakvietėme įsitraukti į veiklas siekiant atkreipti dėmesį į elektroninių patyčių problematiką. Jie mokėsi pozityvaus bendravimo, įsiklausymo, atpažinti savo ir kito jausmus, spręsti konfliktines situacijas, valdyti pyktį, tinkamai ir pagarbiai elgtis elektroninėje erdvėje. Diskutavome, kokius jausmus patiria besityčiojantis ir patyčias patiriantis asmuo, kaip stabdyti patyčias ir ką daryti, jei patyčios nesiliauja. Susipažinome su tiesioginėmis ir netiesioginėmis patyčiomis, sužinojome elektroninių patyčių grėsmes. Įgytas žinias įtvirtinome praktinėmis  užduotimis.

             Jaunimo klasių mokiniai, žaisdami strateginių reakcijų stalo žaidimą, mokėsi atpažinti neapykantos kalbą ir kylančias emocijas bei tinkamai reaguoti į užgauliojimus. Socialinė pedagogė ir psichologė sukūrė veidrodžio rėmelį “Gerbiu save ir kitus” ir kvietė gimnazijos bendruomenės narius fotografuotis. Palaikydami iniciatyvą “Patyčios gali ir turi liautis”, jaunuoliai gamino bendrystės apyrankes. 

         Šių veiklų tikslas – ugdyti  gimnazistų emocinį intelektą, padėti atpažinti savo ir aplinkinių jausmus nepriimtinose, nesaugiose situacijose, ugdyti empatiją, supratimą, kad visada yra kažkas, kas gali padėti ištikus sunkumams.