Minėdami Tarptautinę žmogaus teisių dieną, 8-9 klasių mokiniai socialinių įgūdžių ugdymo pamokose žaidė stalo žaidimą „Strateginės reakcijos“, kuriame yra keletas veikėjų, simbolizuojančių skirtingus paauglius, dėl savo išvaizdos ar tam tikro elgesio sulaukiančius neigiamų komentarų ir įžeidinėjimų. Ši mokymo priemonė suteikė galimybę jaunuoliams pabūti sukurtoje probleminėje situacijoje ir „apžaisti“ ją iš sukurto personažo pozicijos. Mokiniai mokėsi atpažinti neapykantos kalbą, mokėsi suvokti kitų žmonių ir savo emocijas, stengėsi pasiūlyti geriausią strategiją, kaip sureaguoti į piktus komentarus. Žaidimas sužadino jaunų žmonių emocinį pasaulį, skatino draugystę, empatiją, savitarpio paramą ir pagarbą žmogui bei jo teisėms.